Όλα τα προγράμματα κατάρτισης, ανεξαρτήτως αντικειμένου, περιλαμβάνουν 200 ώρες θεωρητικής κατάρτισης που οδηγούν σε πιστοποίηση.
Αναλυτικά, οι θεματικές ενότητες που θα καταρτιστούν οι ωφελούμενοι ανά πρόγραμμα κατάρτισης, περιγράφονται παρακάτω:
ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ 1: Στέλεχος διοίκησης και οικονομίας στον τουριστικό τομέα
- Έναρξη προγράμματος
- Οργάνωση και Λειτουργία Τουριστικού Γραφείου
- Υπηρεσίες που μπορούν να καταναλωθούν από Μεμονωμένους μόνο Ταξιδιώτες (Individuals) ή Οργανωμένες Ομάδες Ταξιδιωτών (Groups)
- Δημιουργία Πακέτων Διακοπών (Package Tours/ Holidays)
- Υπηρεσίες και πληροφορίες που αφορούν ταξίδια στο Εσωτερικό (Εσωτερικός & Εισερχόμενος/ Incoming Τουρισμός)
- Υπηρεσίες και πληροφορίες που αφορούν Ταξίδια στο Εξωτερικό (Outgoing Τουρισμός)
- Υπηρεσίες και πληροφορίες για Ταξίδια Αναψυχής (Leisure Travel)
- Υπηρεσίες και πληροφορίες για Επαγγελματικά Ταξίδια (Business Travel)
- Υπηρεσίες και πληροφορίες για τη Διοργάνωση Συνεδρίων (Conference).
- Υπηρεσίες και πληροφορίες για Ταξίδια Κινήτρων (Incentive Travel)
- Αντιπροσώπευση και Προώθηση Τουριστικών Υπηρεσιών
- Υγεία και ασφάλεια στο χώρο εργασίας
- Βασικές αρχές εργατικού δικαίου
- Βασικές αρχές λειτουργίας των επιχειρήσεων
- Ενημέρωση για την εφαρμογή της αρχής της μη διάκρισης
ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ 2: Στέλεχος εστίασης – διοίκησης μονάδων εστίασης
- Έναρξη προγράμματος
- Επιχειρηματικότητα, βασικές γνώσεις οργάνωσης και διοίκησης επιχειρήσεων
- Η οργάνωση της μονάδας επισιτισμού
- Σχεδιασμός, παραγωγή και παρουσίαση των προϊόντων
- Διοίκηση ανθρωπίνων πόρων
- Λειτουργίες εξυπηρέτησης πελατών
- Οργάνωση και διαχείριση εκδηλώσεων επισιτισμού
- Υγείακαι ασφάλεια στο χώρο εργασίας
- Βασικές αρχές εργατικού δικαίου
- Βασικές αρχές λειτουργίας των επιχειρήσεων
- Ενημέρωση για την εφαρμογή της αρχής της μη διάκρισης
ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ 3: Πωλητής – στέλεχος εξαγωγικού – διεθνούς εμπορίου
- Έναρξη προγράμματος
- Βασικές αρχές μάρκετινγκ
- Τμηματοποίηση της αγοράς, στόχευση και τοποθέτηση
- Το μείγμα μάρκετινγκ (Marketing Mix)
- Αγοραστική συμπεριφορά καταναλωτών και βιομηχανικών πελατών
- Έρευνα αγοράς και διαχείριση κινδύνου
- Πελάτες και πελατειακές σχέσεις
- Ο ρόλος της επικοινωνίας και της διαπραγματευτικής ικανότητας στις πωλήσεις
- Η προσωπική πώληση
- Διοίκηση και οργάνωση τμήματος πωλήσεων
- Υγεία και ασφάλεια στο χώρο εργασίας
- Βασικές αρχές εργατικού δικαίου
- Βασικές αρχές λειτουργίας των επιχειρήσεων
- Ενημέρωση για την εφαρμογή της αρχής της μη διάκρισης
ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ 4: Ειδικός συστημάτων ηλεκτρονικής προώθησης εταιρικής παρουσίας – Social Media Marketing
- Έναρξη προγράμματος
- Βιώσιμα επιχειρηματικά μοντέλα για ενημερωτικές ιστοσελίδες
- SWOT, ανάλυση εσωτερικού και εξωτερικού περιβάλλοντος
- Έρευνα αγοράς
- Πλάνο μάρκετινγκ, προβολή, τιμολόγηση, υπηρεσίες, διανομή, διαδικασίες
- Στόχος και στρατηγική επικοινωνίας μέσα από social media
- Τρόποι αύξησης των followers στα social media
- Τακτικό πλάνο επικοινωνίας μέσα από social media
- Υγεία και ασφάλεια στο χώρο εργασίας
- Βασικές αρχές εργατικού δικαίου
- Βασικές αρχές λειτουργίας των επιχειρήσεων
- Ενημέρωση για την εφαρμογή της αρχής της μη διάκρισης
ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ 5: Υπάλληλος υποδοχής – εξυπηρέτησης πελατών ξενοδοχείου
- Έναρξη προγράμματος
- Επαγγελματική αντιμετώπιση του πελάτη κατά την εξυπηρέτηση
- Περιγραφή ανέσεων και εγκαταστάσεων του δωματίου και του ξενοδοχείου
- Επίγνωση των ιδιωτικών συμφωνητικών «συμβολαίων» που υπογράφει ένα τουριστικό γραφείο (ή Tour Operator) με το ξενοδοχείο
- Εκτέλεση των εργασιών κατά κράτηση
- Υγείακαι ασφάλεια στο χώρο εργασίας
- Βασικές αρχές εργατικού δικαίου
- Βασικές αρχές λειτουργίας των επιχειρήσεων
- Ενημέρωση για την εφαρμογή της αρχής της μη διάκρισης
ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ 6: Ειδικός Συστημάτων Ηλεκτρονικού Εμπορίου (E-Commerce)
- Έναρξη προγράμματος
- Εξέλιξη Ηλεκτρονικού Εμπορίου
- Επεξεργασία Εικόνας και Βίντεο
- Εργαλεία Ανάπτυξης Ηλεκτρονικού Εμπορίου
- Search Engine Optimization και E-Shop
- Ασφάλεια Προσωπικών Δεδομένων και Συναλλαγών στο E-Shop
- Νομοθετικό Πλαίσιο Ηλεκτρονικού Εμπορίου (E-Shop)
- Υγείακαι ασφάλεια στο χώρο εργασίας
- Βασικές αρχές εργατικού δικαίου
- Βασικές αρχές λειτουργίας των επιχειρήσεων
- Ενημέρωση για την εφαρμογή της αρχής της μη διάκρισης
Διευκρινίζεται ότι τα προγράμματα κατάρτισης «Ειδικός συστημάτων ηλεκτρονικής προώθησης εταιρικής παρουσίας - Social media marketing» και «Ειδικός συστημάτων ηλεκτρονικού εμπορίου (e-commerce)» συγκαταλέγονται στα προγράμματα κατάρτισης που παρέχουν κατάρτιση σε ψηφιακές δεξιότητες, δεξιότητες τηλεργασίας ή άλλες οριζόντιες δεξιότητες (εφεξής «προγράμματα ψηφιακών δεξιοτήτων»). Επομένως, βάσει της σχετικής νομοθεσίας, οι ωφελούμενοι μπορεί να εκδηλώσουν ενδιαφέρον για παρακολούθηση των εν λόγω αντικειμένων κατάρτισης, ανεξαρτήτως αντικειμένου εργασίας. Η μοριοδότησή τους θα γίνει θεωρώντας δεδομένη την ύπαρξη απόλυτης συνάφειας.